Saturday, November 21, 2009

UNSPIN: Bala flip flop! Tipu RPK tak jadi ... malunya!


Kita rujuk Part 4 Hikayat Bala khayalan RPK di Malaysia Today sini. Berikut apa Paradigam sudah kantol RPK:

Bala memberitahu dalam tempoh ‘persembunyiannya’ dia pulang ke tanah air beberapa kali tanpa pengetahuan, Deepak, orang yang dikatakan menjadi ‘dalang’ yang mengatur ‘kehilangannya’. Tetapi dalam kenyataan berikutnya pula dia memberi gambaran sebaliknya:

Saya tidak menghubungi sesiapa setiap kali saya pulang kerana saya takut Deepak dapat tahu. Satu-satunya orang yang tahu saya pulang ke Malaysia ialah ASP Suresh tetapi dia tidak beritahu pada Deepak,” katanya dalam wawancara itu.
Tetapi dalam wawancara yang sama, ketika ditanya, “Bolehkah kamu ingat tarikh-tarikh anda pulang ke Malaysia?”, penyiasat persendirian itu menjawab begini:

“Ya, saya berada di KL dari 16.02.2009 hingga 05.03.2009. Sepanjang tempoh tersebut, saya menemui Deepak di pejabatnya di Sungai Besi. Dia sangat bimbang saya pulang ke Malaysia dan meminta saya balik semula ke Chennai dengan segera. Dia memberi amaran kepada saya bahawa nyawa saya dalam bahaya jika saya tinggal lebih lama.”
Pelik! Mula-mula dia kata setiap kali pulang tidak menghubungi sesiapa kerana ‘takut Deepak tahu’. Kemudian dia sendiri juga yang kata ‘…menemui Deepak di pejabatnya di Sungai Besi’.

Baca sepenuh di Paradigma sini
Nota: Temberang tak makan la RPK. Dah kena kantol!

Video yang satu penuh potong-potong. Dah seminggu cuma satu siri saja keluar. Keluarkan semau video temuduga itu. Depa reka gut interbiu bersiti sampai empat tu ... ke ke ke ...

4 comments:

  • Anonymous says:
    November 21, 2009 at 3:35:00 PM GMT+8

    RPK kantul ... PENIPU!!!!

  • Anonymous says:
    November 21, 2009 at 9:12:00 PM GMT+8

    akekekekeke.... sembang bleh la si bala ni. kalu betul2 ada itu apanama pundek..mari balik laaa, bawa itu pundek kasi sama mahkamah. dlm sana boleh cerita.

  • PORTMAN says:
    December 18, 2009 at 11:40:00 PM GMT+8

    kan falsafah tersohor Malaysia...kalau jumpa ular dan keling, pukul keling dulu sebab cakapnya berputar-putar, huru-hara jadinya.

  • pencinta kebenaran says:
    December 19, 2009 at 1:36:00 AM GMT+8

    hahhahaha...kalau la setakat tabur air liur sana sini sumpah 3 ringgit..aku pown boleh apa..mcm2 yg aku boleh kata..nuar tu nuar ni lah...klau setakat gamba "superimpose" photoshop yg mcm cacat tu..aku buat lagi real..sudah2 lah tu wei...

fda

Link2Me WeLinkBk (254)