Thursday, October 22, 2009

UNSPIN: Sivakumar ingat trick bijak keluarkan notis

Speaker Perak Datuk Ganesan sudah umumkan persidangan DUN Perak pada Oktober 28hb ini. Pengumuman Ganesan diperkenankan Tuanku Sultan Perak dan adalah pengumuman yang sah.

Agenda persidangan adalah untuk meluluskan bujet negeri. Pakatan Haram mahu datang untuk kasi kacau proses kelulusan bujet dan buat perangai mcam beruk lagi. Mereka mahu perkecilkan bujet negeri. Cuma mereka tak mau perakui Speaker Ganesan.

Sivakumar yang gila meroyan nak kekal Speaker pun keluarkan surat berikut untuk panggil persidangan pada hari sama. Kononnya persidangan itu dia yang panggil dan bukan Ganesan.


Betul orang tua-tua cakap bodoh tak bileh diajar. Dah memang kerja bodoh.

Diberitahu oleh blog Cucu Tok Selampit bahawa ADUN Dato' Khusairi Talib telah membuat laporan polis terhadap Sivakumar atas kesalahan mencuri surat rasmi.

Laporan seperti berikut:


Dia ingat dia pandai. Rupanya bodoh.

Ada mungkin, ini Ngeh Nga punya kerja. Komunis dua ekor itu pun sama bodoh.

9 comments:

  • Anonymous says:
    October 22, 2009 at 5:23:00 PM GMT+8

    Bukan semua profesional memiliki pemikiran yang matang. Apabila di asak ke tepi barulah nampak kelemahan yang ada. Ini lazimnya adalah berbentuk keanak-anakan. Peguam juga tidak terkecuali.


    Alpasiku

  • Anonymous says:
    October 22, 2009 at 5:59:00 PM GMT+8

    harap yb sivakumar teruskan bersabar dan berjuang mewakili rakyat yg telah memilih beliau.sivakumar memang hebat.

  • Anonymous says:
    October 22, 2009 at 6:08:00 PM GMT+8

    Ini seekor binatang pakatan rkyat yang tak sekolah.

    Mana ada speaker dipilih oleh rakyat? Mana Menteri Besar dipilih oleh rakyat?

    Bodossss....

  • Anonymous says:
    October 22, 2009 at 7:16:00 PM GMT+8

    Peguam tidak punya kekebalan dan peguam bukan lesen untuk buat apa saja mengikut sesuka hati.Sivakumar harus ingat dia adalah wakil rakyat yang gajinya di bayar oleh Kerajaan Negeri Perak bukan DAP atau PR jadi seharusnya jadilah wakil rakyat untuk negeri perak dan menjaga kelaluan jangan sampai mendatangkan ketidak tenteramnya rakyat di Perak. Kalau begini kelakuannya itu menunjukan sivakumar mementingkan diri sendiri.Rakyat Perak ramailah lagi pergi buat lapuran polis.

  • Anonymous says:
    October 22, 2009 at 7:49:00 PM GMT+8

    tak pa bior le si siva buat mcm tu, lagi baik sbb skrg dah ramai rakyat bangkit.

    aku ingat sikit lagi mesti kena tanam idup2 puak2 PR di perak. org dah semakin meluat dgn PR.

    hidup UMNO.

  • Bawal says:
    October 22, 2009 at 8:00:00 PM GMT+8

    bodho jugek lawyer ni..

    memang itu la yang di nantikan olih zambry, termasuk jerat jugak keling ni.

  • hafiz says:
    October 22, 2009 at 9:29:00 PM GMT+8

    orang gila kuasa memang tak sedar apa dah. rakyat pun makin menyampah tengok kelakuan yb2 sakai pakatan dok main drama. .sikit2 dah la. p la buat kerja plak, asyik berlakon ja. baik berenti dari jadi yb. tonggong betul.

  • Anonymous says:
    October 22, 2009 at 10:07:00 PM GMT+8

    tu namanya trick badut by sivakumari..hehe

    samsul

  • adiksiva says:
    October 23, 2009 at 9:39:00 AM GMT+8

    Siva goblok

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)