Greetings

Wednesday, October 28, 2009

UNSPIN: Nik Abduh mengaku orang PAS kuat bohong


Desperado terjumpa dalam blog Nik Abduh sini menyatakan berikut:

Saya melihat sesetengah ahli PAS cukup berani di dalam berblog. Malangnya, mereka hanya berani berbohong, memfitnah dan menyebar semua kata – kata manusia dan peristiwanya. Lebih malang, mereka tidak berani untuk berkata benar, apatah mengakuri pada yang benar.

Jika anda gian sangat nak menulis, menulislah yang kekal baik hingga ke lubang kubur. Yang memberkati anda dan kehidupan manusia.
Hehehe ... malas nak komen. Baca saja apa desperado tulis sini.

22 comments:

  • Anonymous says:
    October 28, 2009 at 12:26:00 PM GMT+8

    Sekali lagi blog ini suka membangkit isu2 bodoh..

    oi anjing admin.. cakap unspinner.. apasal x buka isu KORUPSI KERAJAAN 1JAMBATAN 1GANTUNG 1MALAYSIA si NAJIs?? Siapa yang approved budget tu?? sapa yang approved qualitynya??? sapa yang dapat KOMISEN??!!

    Kenapa?? Takut MEMANG BENAR UMNO KERAJAAN BERASUAH??? SAMPAI BILA RAKYAT HARUS MATI KERANA KETAMAKAN MEREKA....

  • Anonymous says:
    October 28, 2009 at 12:33:00 PM GMT+8

    siakap sehonong dan sebagainya
    kao ni takde teloq

  • Anonymous says:
    October 28, 2009 at 12:42:00 PM GMT+8

    Court allows torture evidence against MACC
    By Debra Chong
    PUTRAJAYA, Oct 28 — The Court of Appeal dismissed today the Malaysian Anti-Corruption Commission’s (MACC) bid to expunge the “torture” evidence by witness Sivanesan Tanggavelu in the ongoing inquest into the death of Teoh Beng Hock.

    Sivanesan, an assistant company manager, had claimed that Selangor anti-graft officers had beaten him when he was taken in for questioning in a separate case last year.

    The MACC had previously argued that Sivanesan's case had nothing to do with Teoh's and his evidence should not be allowed on record.

    Teoh, 30, was found dead on a 5th-floor landing outside the Selangor MACC's office in Plaza Masalam, Shah Alam on July 16, a day before he was to register his marriage with his pregnant fiancee.

    The political aide to a Selangor state lawmaker had been taken in for questioning by graft busters the day before to aid investigations into abuse of state funds.

    His family and employer claim foul play was involved even though the pathologists who carried out his autopsy have said that the signs point to suicide.'

    APA DOK MENYALAK NIE PANGGIL LINGAM
    KOREK KOREK KOREK

  • Ipoh Marley says:
    October 28, 2009 at 1:02:00 PM GMT+8

    KEBANYAKKAN ORG2 PAS YG DIKUDA KAPIR NI MANA NK TERIMA KELEMAHAN DAN KEBODOHAN..

    MCM TUAN GURU DIA LA YANG SEJAK DARI KECIL XPERNAH MELANCAP..(MAKSUD BUAT DOSA LA)

    HAHAHAH..

  • Anonymous says:
    October 28, 2009 at 1:22:00 PM GMT+8

    bacalah komen si ipoh maley untuk mendapat tahu taraf pemikiraan gedebe2 ameno

  • Anonymous says:
    October 28, 2009 at 1:26:00 PM GMT+8

    NIK ABDUH tegur blogger2 PAS dan nasihatkan jangan berbohong pun dikatakan sebagai isu bodoh oleh anon pertama.

    Buatlah dosa banyak2 blogger2 PAS.

    Ada juga blogger PAS yang ugut nak dedahkan perkara buruk tentang NIK ABDUH.

    Bertambah dosa main ugut2 ni.

    Tapi itulah cara blogger2 PAS beroperasi.Kalau terancam,mereka ugut dan tambah fitnah.

    Tak caya pi tengok blogger Malaysia waves.

  • Anonymous says:
    October 28, 2009 at 2:18:00 PM GMT+8

    persoalannya sekarang ia lah

    NIK ABDUH MENGAKU ORANG PAS KUAT BERBOHONG..

    mengapa komen komen lari dari tajuk?.

    itu lah sikap orang PAS..lain yang ditulis, lain pula hujjahnya..

    memang benar lah apa yang dikatakan olih Nik Abduh..ORANG PAS KUAT BERBOHONG..

  • Khairy J says:
    October 28, 2009 at 2:42:00 PM GMT+8

    LANTAK LA PAS TU BERBOHONG KA..

    ADA AKU KISAH! PERSOALNYA SEKARANG BLOG INI HANYA MEMBANGKITKAN ISU TAIK HIDUNG!

    ISU CORRUPTION TIDAK PULAK DIUSIK!! KEMATIAN SEORANG BUDAK PEREMPUAN ADALAH DISEBABKAN ANJING AND BABI UMNO! MEREKA TAMAKKAN DUIT SEMATA-MATA KOMISEN!!!

    SATU DEMI SATU ALLAH MEMBERI PETANDA!! KENAPA PENCACAI2 UMNO MASIH TUTUP MATA??

    NAK TUNGGU MUSIBAH YANG DIBAWA UMNO TIMPA KAT ANAK BINI KORANG BARU NAK SEDAR???

  • Anak Lenggong says:
    October 28, 2009 at 3:02:00 PM GMT+8

    bangang nye Khairy jalut ni..kalau ko tak tau kisah jambatan gantung tu tak payah laa nak buat fitnah..memang betul la kata anak nik ajis tu..penyokong dan blogers pas hanya tau membuat fitnah je..pergi lah mana ceramah pas ..tengok sendiri.

    Wei mangkok kalau ko nak tau Jambatan gantung tu bukannya dibina oleh kerajaan pusat ataupun negeri..Jambatan tu dibina atas sumbangan sebuah syarikat kepada Pejabat Pelajaran Daerah (PPD)..so selalu nya bila kes sumbangan ni siapa yang menyumbang tu, dia lah yang melantik kontraktornya dan tiada sebarang kaitan dengan JKR ...kerajaan negeri ataupun kerajaan pusat..

  • Anonymous says:
    October 28, 2009 at 3:11:00 PM GMT+8

    Blogger2 PR ni dah jadi psychotic dan obsessed,contohnya macam si Khairy J ni,semua masaalah dalam Malaysia nak salahkan BN.

    Rational lah sikit.

    PAS pun sama.Alasan salahkan UMNO aje memang senang supaya diri sendiri tak perlu berubah.

  • Anonymous says:
    October 28, 2009 at 3:20:00 PM GMT+8

    BODOH!!! hahaha betul kata anak lenggong..

  • Anonymous says:
    October 28, 2009 at 3:44:00 PM GMT+8

    khairy j
    yg kw marah sgt dgn UMNO ni knape?
    pinjaman x lulus? peruntukkn x dapat? xdpt subsidi?

    nk tanyerla..kw keje kerajaan ke swasta?

    klu kw keje ngan kerajaan.dibawah kerajaan BN.baik berenti je la.x berkat duit gaji kw tue.kerja dgn kerajaan PAS.berkat.konpem msuk syurga lagi


    xpuas hati

  • DozzVader says:
    October 28, 2009 at 4:37:00 PM GMT+8

    Bila si JAKUN dapat belajo sikit pasal komputer,tau macamana nak buat blog.. berbohong dan fitnah je la keje dia, biar ramai pegi blog tu.. biar trafik tinggi, cepat skit popular.. Pastu bela janggut,pakai celak,pakai jubah.. pastu pegi minta duit dari PAS.. Tapi mentaliti tetap tahap dalam longkang.Yang penting duit.. Lantak le.. kubur semua lot asing-asing.. nanti ada le lot-lot kubur yang agak 'meriah' bila malam akibat perbuatan tak baik ketika hidup..haha

    TOTOK PAS..dari dulu,kini dan selamanya.... BONGOK! hahaha

  • NAJIB RAZAK says:
    October 28, 2009 at 4:49:00 PM GMT+8

    haha.. Spin jangan xspin...

    Jambatan gantung KEM 1MALAYSIA bukan UMNO yang punyer?? haha.. NAMA KEM pun dah KEM 1MALAYSIA!! oi anak lenggong! nama fakta ko oi!! ckp keluar taik toksah la nak berlagak!!

    Bahalol!

  • Anonymous says:
    October 28, 2009 at 4:54:00 PM GMT+8

    Untuk apa berkawan dengan syaitan? Untuk tarbiyahkan spesis tu?

    Ha, ha, mana boleh. Yang kita tahu puak ni yang semakin terikut-ikut perangai syaitan - fitnah, tipu, tamak kuasa, berebut kuasa, tohmah, iri hati, putar belit!

    Keokkk...yop.

    Inilah padahnya.

    CSI

  • Anonymous says:
    October 28, 2009 at 6:49:00 PM GMT+8

    Macam mana nak tentukan sama ada musibah yang turun adalah kerana perbuatan si A atau si B atau C dsbnya?

    Seperti biasa memanglah puak-puak jumud akan kata mereka tahu untuk membezakannya. Mereka sememangnya riak dan suka "play God".

    Apa kata kita cabar blogger Pas, PKR dan DAP untuk membuat rumusan bagi musibah jambatan runtuh dalam konteks berikut:

    Penderhakaan terhadap istana (berguling di jalan raya)

    atau

    Kepesongan mantan MB PR dalam mengemudikan kerajaan negeri berkenaan yang lebih memihak kepada kaki samseng dan gila tanah.

    atau

    Kerana kemaruknya Pas untuk tidur sekelambu dengan DAP

    atau

    Faktor-faktor lain?

    Dulu Pas

  • AIZAT BARON says:
    October 28, 2009 at 6:51:00 PM GMT+8

    bongok2...kalo dah taksub jadi mcmtu tu la.....xnk terima apa yg btol..psal jambatan pn nk jd isu..siasat dlu bru tawu beb...ini men fitnah kang tbe2 dpt dosa free lak..OOPPPPSSS..Ahli Pas kan semua ahli syurga......hehehe

  • Anonymous says:
    October 28, 2009 at 8:51:00 PM GMT+8

    Ntahape2la..puak PAS nih jambatan kecik pun dier da bwk isu keskes.. Huhu die igt modal rasuah UMNO tuh bole brainwash kpale otak Melayu yg da bebulu ngn PAS yg bersekongkol ngn DAP laknat tuh..hakptuila..!!
    Sudahla kome, slagi korg dok kawan ngn DAP xpyhla nak cbuk tarbiyah org2 Melayu kat Mesia nih. Bagan Pinang kalah terus wat post mortem salahkan Pemimpin PAS yg xmainkan isu perjuangan Khalid Samad dlm membina kuil kat Shah Alam..padahal xpikir lgsg yg 'sahabat karib' korg DAP tuh da buat taik ngn Kaum India pasal Kg.Buah Pala sbb tu org India support BN semula. DAP pun pandai dier da tau da Bagan Pinang tu da PASnak kalah...xder pun dier dok cbuk raih undi mcm PRK Bukit Gantang dulu nak naikkan boneka DAP si Nizar Lilin..tuh
    Nasihat aku, toksah perasanla PAS tu kuat sokongan org Melayu, PRU 13 tuh korg dpt undi sbb org seme Undi Protes..xske PakLah. Huhu tgkla PAS tersungkur PRU akan dtg nanti. Xperla korg pun da nak masuk Syurga xpyh cbuk2 da kat Mesia nih..

  • NAJIB RAZAK says:
    October 29, 2009 at 8:35:00 AM GMT+8

    haha jambatan gantung tu isu kecik?? nyawa seorang budak isu kecik?? wow!

    ini lah anjing2 puak UMNO!!

    jika lah anak kecik itu anak kamu baru kamu nak melenting???

    Woi Anjing!

    Dari pendedahan runtuhnya jambatan gantung la RAKYAT akan tahu ke mana perginya Duit poket mereka membayar Cukai!

    UMNO mengumumkan pembaziran dlm pembangunan projek samapi berbilion! tetiba ALLAH tunjuk pada umatnya project pembaziran dgn robohnya jambatan yang siap awal tahun ini.. Orang bodoh macam kamu pun boleh rumuskan bahawa terdapat KORUPSI pada projek ini!

    ini KEM 1MALAYSIA la bodoh! IDEA PUN DARI PM!! ko rasa tender buat jambatan tu OPEN KER??? mesti KRONI ANJING UMNO yang DAPAT TEMDER!!! KOMISEN!!!! Toksah la nak berdalih.. aku bukan PR,DAP,UMNO atau PAS..

    aku adalah RAKYAT yang bijak dan tahu UMNO sudah tidak relevant!!!

    aku adalah WARGA MALAYSIA YANG ASLI bukan MAMAK cam ZAMBRY,bukan JAWA mengaku MELAYU macam kamu! aku bumiputra asli sabah!

  • Anonymous says:
    October 29, 2009 at 2:56:00 PM GMT+8

    Dah chek dah tak dak pun bumiputera asli sabah atas nama NR...Hmmm, babi mana pulak sekor ni..

  • Anonymous says:
    October 29, 2009 at 3:05:00 PM GMT+8

    Agaknya si mangkuk ayun ni nak tubuhkan parti baru (PABS): Parti Ba-Alif-Ba-ya Sabah kot?

    Sebab itu dok asyik berkempen bagi pihak Anwar kat sana, ha, ha, ha.

    Hoi! mangkuk, Jeffery dah letak jawatan ler, kamu ada can ke? he, he.

  • cekodokmasin says:
    October 30, 2009 at 10:07:00 PM GMT+8

    Betul2 penyokong PAS ni tak tahu perkembangan tentang program 1 Malaysia di Perak tu. Tapak kem tu dah ada lama, jambatan tu baru menggantikan jambatan lama. Peruntukan dari syarikat swasta yang berhak pilih kontraktornya sendiri atau mereka buat sendiri. Nama program tu Kem 1Malaysia yang dibuat semenjak Ogos seluruh Malaysia. Kementerian Pelajaran buat perkhemahan di Pusat Kokurikuum yang ada di seluruh daerah. Nanti kalau buat tempat lain,kata pula membazir.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)