Greetings

Tuesday, October 27, 2009

TERBARU! Nizar dan ADUN "Penipu Rakyat" akan hadhir sidang DUN Perak besok!


ADUN PR hadir sidang, dapat jaminan polis

28 ADUN Pakatan Rakyat Perak hari ini mengesahkan kehadiran ke sidang DUN esok setelah mendapat jaminan daripada pihak polis bahawa keselamatan mereka akan dijaga.

Pengerusi Kelab Penyokong Kerajaan Pakatan Rakyat (PRBBC) Khalil Idham Lim berkata, mereka akan hadir berdasarkan notis panggilan mesyuarat yang dikeluarkan oleh speaker yang sah.

"Kami (ADUN Pakatan) akan hadir atas panggilan speaker yang sah. Saya tak mahu sebut nama, tapi saya tegaskan, speaker yang sah,"katanya ketika dihubungi Harakahdaily.

Khalil merakamkan ucapan terima kasih kepada pihak polis yang memberikan jaminan akan menjaga keselamatan mereka itu.

"Saya ucapkan terima kasihlah di atas jaminan itu,"ujarnya.

Baca seterusnya di blog Siasah sini.

Kalau datang kerana notis yang sah, ini bermakna mereka perakui notis Ganesan. Notis Ganesan saja yang dapat perkenan Sultan dan memenuhi syarat seperti dalam Undang-Undang Tubuh Negeri Perak.

Harap polis sedia berikan kawalan keselamatan kerana samseng akan masuk dewan besuk.

15 comments:

  • Anonymous says:
    October 27, 2009 at 10:46:00 PM GMT+8

    pemimpin berani macam nizar ni susah nak cari.kena ugut pun berani datang lagi.hidup nizar!

  • GOMO says:
    October 27, 2009 at 10:48:00 PM GMT+8

    saiko sangat depa ni. ada ancaman lah itu lah inilah...kesian meroyan tak habis lagi.

  • Anonymous says:
    October 27, 2009 at 10:50:00 PM GMT+8

    http://www.nst.com.my/articles/20091027214434/Article/index_html

    Nizar PAS akan cuba buat jahat esok.Macam kes samurai lagilah.

  • Anonymous says:
    October 27, 2009 at 11:25:00 PM GMT+8

    teman dan rakan lain sangka dan ramal esok budak jahat n3 akan buat sesuatu yang gempar.panadi main psywar.
    motto; nothing to lose.
    selagi cina n3 tak rampas kejaan melayu ,sampau kiamat n3 akan jadi macam esok.
    dendam kesumat pekat cina kominis akan berterusan.
    kita membeli ape mereka menjual.
    ini perjuangan sampai akhir hayat cina n3.
    changkat lobak.
    arjuna waspada.

  • hanizam says:
    October 27, 2009 at 11:40:00 PM GMT+8

    memang panas esok..DUN PERAK bersidang...Pimpinan Dungu PAS pun bersidang untuk "pancung" pemimpin yang suka lawan cakap Nik Ajis...

    tunggu & lihat jelah perangai sebenar pembangkang kat malaysia ni..kalau nak lihat perangai macam kat dalam zoo taiping, pergilah ke DUN Perak...

    kalau nak lihat tonton drama minggu ini, teroponglah markas PAS (parti akal sempit), kot HUSAM bersilat & terajang orang pulak...
    kepada pemimpin proBN (kononnya) kena pakai jaket keselamatan..

    iklan potong P1 Wymax..

    potong, jangan tak potong....

  • Anonymous says:
    October 28, 2009 at 12:00:00 AM GMT+8

    Kisah Syahdu di Malam
    Pra Persidangan DUN

    Nak buat kurang ajar nanti, termalu pulak kat orang kampung di luar sana. Kalau tak buat kurang ajor, dalam dada masih panas dan bergelore. Geramnya aku... Tentulah geram beb, ko bayangkanlah kerusi aku tu tak sempatpun panas tup-tup kena tarik! Mendidih ni yop...

    Ni hah besok nak buat macam mana...Kalau tak hormatkan sidang DUN yang sah nanti dianggap sengaja mengetepikan arahan istana. Kalau buat-buat hormat nanti juak-juak Pas dan PKR akan mengata: "...hoi takdak teloq lah, bukan anak jantan lah.."

    Semua ini silap aku juga Tok Nik kerana termakan permainan RPK. Kalau dia tak jadi 'BATU API' dulu dah tentu aku ada peluang kedua sekarang ni...Bila 'nasi dah jadi bubur', aku juga yang telan semua itu...yang hairannya bayang RPK entah di mana .... Kalaulah dia datang esok kat DUN, siap dia, aku gondolkan kepala si RPK tu ...

    Bukan RPK saja yang buat aku kecewa TOK tetapi banyak lagi. Contohnya Sivakumar ni hah, bab berlakon macam MGR, bila suruh dia pertahankan kerusi yang terakhir, Tok tahu apa yang dia buat? ha, ha, dia dok berlakon keraskan badan dia macam zombie... macamlah orang tak boleh alihkan dia dari kerusi tu. Saya sampai pecah perut TOK tengokkan gelagat dia tempoh hari... sume ni kawan punya pasal TOK.

    Ni saya nak beritahu korang...tak usah menyibuklah masuk blog aku ni, rimas ler..Korang nampak tak aku tengah sibk..? Korang apa tahu? Mengomen pandailah tetapi yang makan cili, aku. Yang rasa kepedasan aku sorang aja... Eh, eh wait, wait...siapa pulak yang panggil tu, kejap bro, bro semua!....."ya mak!...Zar tengah karang ni...kejap lagi Zar mengaji larr!" Bebel, bebel.

    ZZZZ...ZZZZ...Nasib baik ada ward bahagia kat Tangjung Rambutan, dapat juga kebahagiaan kat sana tu..nak harapkan kengkawan macam DAP hmmm, kalau tak buat kita macam keldai, dah cukup baik TOK...aaaa....zzzzz....La eh, TOK pun dan lena?

    APOLITIKAL

  • Jason says:
    October 28, 2009 at 3:46:00 AM GMT+8

    Memang gila la si nizar dgn geng pakatan dia. Mesti dia dengan geng pakatan nih buat kecoh, provokasi dengan pihak keselamatan. Drama queen betul. Naik meluat aku tengok.

  • This comment has been removed by a blog administrator.
    Boleh says:
    October 28, 2009 at 4:19:00 AM GMT+8

    This comment has been removed by a blog administrator.

  • This comment has been removed by a blog administrator.
    reek says:
    October 28, 2009 at 4:22:00 AM GMT+8

    This comment has been removed by a blog administrator.

  • This comment has been removed by a blog administrator.
    vesewe says:
    October 28, 2009 at 4:31:00 AM GMT+8

    This comment has been removed by a blog administrator.

  • Anonymous says:
    October 28, 2009 at 8:36:00 AM GMT+8

    Haha udah la nak spin2 mangkuk!

    Udah2 salahkan

    Jambatan Gantung BARU dibiayai OLEH UMNO Runtuh... Seorang anak mati..

    Stadium BARU dibiayai OLEH UMNO Runtuh...
    Tiada kematian...

    SAMPAI BILA KITA MASIH MEMPERCAYAI UMNO???

    SEHINGGA PROJECT MEGA CORRUPT UMNO BUNUH ANAK BINI KITA???

  • Anonymous says:
    October 28, 2009 at 12:09:00 PM GMT+8

    Boleh said :
    kw tu melayu ke?
    penyakit malas smua org kat dunia nie ade.xpyh nk fokus satu bangsa sahaja.kw tu pn pemalas jgak.

    Reek :
    kw tu mmg bodo.
    islam x menghalang sesape pn.
    dlm malaysia.smua bangsa ader hak tuk menganut ape2 agama tanpa halangan dan paksaan.kes2 islam murtad dlm M'sia,aku xtau nk ckp pe.tu hak dan pilihan mereka.Hanya Tuhan berhak menghukum.kite sbg manusia hanya boleh nasihat.
    Psl parking pn kw nk bising.tuduh Islam cam2.setahu aku.org2 cina yg byk parking merata2 tanpa fkr psl org lain.

    Vesewe:
    nie sorg lagi x kenang budi.xtau nk ckp pe lagi.

    X puas hati

  • sangrajunatapa says:
    October 28, 2009 at 2:16:00 PM GMT+8

    .."Islam in Malaysia does not respect traffic law when Muslims can park their cars all over the road and cause inconvenience to everybody..."
    ....................................
    Woi reek lancau pendek (kkk),
    bangsa ko yg tak pernah patuh undang2 tahu - parking sana sini menyusahkan orang, lepas tu tak mahu bayar saman sbb bangsa ko ingat negara ni mak bapak kepala hotak ko punya. kalau lu mau cakap, pandang2 lar, laucau lu.

  • The Unspinners says:
    October 29, 2009 at 9:33:00 AM GMT+8

    Bodoh betul cooloc dan dirinya. Aku nak buang komen tak berapa second. Kamu nak posting komen bersusah payah ... kekeke.

    Bodoh juga cina india rasis yang perasan pandai.

  • Anonymous says:
    October 29, 2009 at 5:19:00 PM GMT+8

    Sdr Sahabat Unspinners,terima kasih atas 9.33,cantas jangan tak cantas.Setuju dengan tindakkan Anda.
    Kita kena scan dan live monitor puak puak cina dan india yang rasis,dan cantas jangan tak cantas.
    Changkat lobak.
    arjuna waspada.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)