Greetings

Saturday, October 24, 2009

MYSTERY: Exco negeri PAS tumbuk tetamu rumah terbuka


MSO melaporkan kejadian dalam blognya di mana seorang ahli exco negeri PAS telah menuduh dan terus menumbuk seorang tetamu ke Majlis Rumah Terbuka Aidil Fitri PAS. Dipetik dari MSA berikut:

Kejadian itu berlaku sekitar jam 2:30 tengah hari semalam (Ahad Oktober 18). Tetamu berkenaan telah membawa anak dan isterinya untuk menghadiri rumah terbuka Pas itu. Mungkin dia juga ahli atau penyokong Pas? Atas rasa ingin menyemarakkan sambutan majlis itu dia datang dan bersalaman dengan pemimpin yang ada yang menjadi penyambut tetamu.

Selepas selesai makan dia keluar dan menunggu anak dan isterinya di luar, berhampiran pintu gerbang untuk masuk ke Dewan Fadzil Mohd Noor di mana tempat berlangsung jamuan. Ketika menunggu inilah Exco berkenaan datang menghampirinya sambil bertanyakan namanya dan sesuatu kemudian terus mengeluarkan kata-kata jelek dan hina "mu jahat...mu jahat".

Tetamu yang menjadi mangsa itu tercengeng dan bingung. Mulanya dia ingat Exco itu bergurau saja. Dalam keadaan tidak bersedia itu tiba-tiba penumbuk Exco berkenaan melayang ke muka mangsa berkenaan. Bayangkan bagaimana kalau mangsa itu tidak menepisnya dan segera pula membalas balik?

Tetamu yang tergaman dengan kejadian itu cuba menenangkan keadaan dan minta penjeasan dari Exco berkenaan, kenapa melepaskan penumbuk kepadanya. Namun Exco itu tidak peduli terus memburukkan mangsa berkenaan dengan mengajak mangsa berkenaan bertumbuk.

Tetamu malang itu mulanya tidak mahu melayan, tetapi disebabkan Exco berkenaan bersungguh menjual 'gedebe'nya, tetamu itu akhirnya menjawab dengan meminta agak beredar dari tempat itu untuk mengelakkan kejadian itu disaksi oleh orang ramai. Malangnya Exco berkenaan tidak berani menyahutnya dan berlalu selamba ke keretanya. Apabila memasuki ke keretanya Exco itu melambai-lambai tetamu itu, mungkin dengan rasa hati senang kerana berjaya menyerang tetamu itu!
Exco PAS hanya ada di negeri-negeri Selangor, Kelantan dan Kedah. Ayat "mu jahat mu jahat" hanya sebutan loghat Kelantan. Adakah exco berkenaan exco dari Kelantan?

Mengapakah berlaku hingga tumbuk menumbuk? Hai ... namanya Pak lebai dan cakap ugama, perangai macam setan. Bila pemimpin ganas, padanlah pengikut dan penyokong ikut ganas.

12 comments:

  • Anonymous says:
    October 24, 2009 at 4:52:00 PM GMT+8

    Salam,

    The Mr.Gedebe is HUSAM MUSA..!!

  • hafiz says:
    October 24, 2009 at 6:13:00 PM GMT+8

    huhu. .ape. .huhu. .husam masam?. . huhu. . perangai mencerminkan akhlak. .sungguhla tak berakhlaknyer. . macamni ke kononnye pemimpin parti islam?. .hampeh!

  • Anonymous says:
    October 24, 2009 at 6:43:00 PM GMT+8

    fatwa n,ajis halalkan bertumbuk demi..

    tekanan jiwa ayam sabung tak jadi naib presiden..maka adakan egm. (mmukTAMAR) Husam akan menggantikan hadi...
    syaitan yg berkopiah & berserban

  • Anonymous says:
    October 24, 2009 at 7:00:00 PM GMT+8

    Islam boleh. Islam untuk semua. Termasuk gangster, pelacur dll. Parti Angkatan Samseng

  • Anonymous says:
    October 24, 2009 at 9:39:00 PM GMT+8

    Inikah Husam yang N.Ajis mahu beliau jadi Presiden PAS suatu masa nanti?

  • Anonymous says:
    October 24, 2009 at 11:23:00 PM GMT+8

    itu yg org nampak, yg org tak nampak cam ne plak???

    1- sepak terajang isteri
    2- baham duit balak
    3- duit snooker, cybercafe
    4- duit cukai majlis
    5- duit lombong emas, pasir , batu jln
    6- baham duit derma org ramai
    7- baham duit towey mintak tanah
    8- baham duit tadah kupiah
    9- baham duit zakat, kunun duit infak fisabillilah
    10- baham duit cukai, kunun duit jihad

    dah dah cukup la tu sepuluh.... malehh aku nak tulis. tu baru perintah negeri. kalau negara, sendri mau ingat laa...

    zek

  • Anonymous says:
    October 24, 2009 at 11:24:00 PM GMT+8

    kalau setan pun bleh bekawan, apa la sangat kalau bekawan dgn gangster.

  • marie says:
    October 25, 2009 at 1:47:00 AM GMT+8

    yang tumbuk adalah husam musa.
    gambar akan menyusul sedikit masa lagi.

    mahfuz omar tahu yang exco berkenaan tumbuk tetamu tersebut walaupun beliau cuba nafi dalam sinar harian.

    mangsa telah bercakap dgn mahfuz sendiri melalui telefon selepas kejadian.

  • Anonymous says:
    October 25, 2009 at 7:09:00 AM GMT+8

    Salam:
    Kaga podah pare pundek, sibuk je. Orang2 PAS semua terencat akal, Parti Ajaran Sesat dan menyesatkan, tapi apa nak dihairankan dah dijanjikan Syurga Nik Najis, bukan kah dalam Islam, Syurga dan Nerak kepunyaan Allah? Orang2 PAS ni pelik sikit PAk lebai2 PAs suka pukol bantai anak2 dan Isteri2, tak kasi nafkah, tapi tebai isteri walaupun dalam pantang, kan gelagat dan perangai macam binatang. Tapi mereka ni semua dah dijamin Syurga Nik Najis Mur Shit Dol Ham PAS kelapa. Ishh ishh ishh Parti Ajaran Songsang. Semoga orang2 PAS sedar dan insaf, bawa lah diri, anak2 dan isteri ke jalan yg dredhoi oleh Allah. Masuklah kembali ke jalan yg lurus, masuk lah ke ajaran yg dibawa oleh Rasullullah. Benci kepada keganasan dan kejahilan. Negeri Kelantan di bawa kepimpinan Nik Najis tuo kutok, dah nyanyok tahap kronik, selama 19tahun, Kelantan tidak pun ada Nur Islam, Kelantan sekarang bukan menjadi sebuah kota, lebih jauh dari Serambi Mekkah, tapi reality sebuah Negeri Kemunduran, kejahilan, kemiskinan, kekotoran, kes cerai dan jenayah yg meningkat, lebih sesuai di gelar Negeri Najis, Negeri Berhala Buddha, Negeri Sampah, Negeri Tikus dan Negeri Kejahilan. Sedarlah oraang2 PAS, lihat lah kenyataan, dan pikiq lah dgn waras, jangan lah membohongi diri sendiri.

  • Galo says:
    October 25, 2009 at 10:43:00 AM GMT+8

    e e ai, kire nya skg ni bkn darah org UMNO je halal buat mrk ni rupe2nya org mrk (hamPAS) sdiri pun da halal.. da mcm kacang putih da hamPAS ni, cincai boncai parti. t sure pasni Selangor pun nak jd negari 'berserambi' jg cam Kelantan tp serambi babi & PPinang pun xnak ketinggaln ade jg serambi, serambi tok pekong. tu pun org2 hamPAS buta lg hati diorg tu

  • anak permatang pauh says:
    October 25, 2009 at 11:48:00 AM GMT+8

    Perangai Pemimpin PAS semakin menyerlah unsur-unsur yang tidak Islamik, sampai nak berunding sesama Islam PAS pun dah tak boleh.

  • Anonymous says:
    October 25, 2009 at 4:44:00 PM GMT+8

    Salam :
    Dulu Hadi, Hassan Ali, Mustaffa Ali dan Nasaruddin semua dijamin masuk syurga oleh Nik Najis tuo kutok tak sedo diri dan nyanyok tahap kronis, tetapi jaminan dah ditarik balik, sekarang mereka2 ini lembu2 masuk ke neraka. Jadi gimana Hadi, Hassan, Mustaffa dan Nassaruddin? dah pun kena tendang keluar dari syurga.ishh ishh ishhh kesian, sekarang masuk lah ke neraka dan dijamin oleh Nik Najis Mur Shit Dol Ham PAs Kelapa. Siapa lagi dari oraang2 PAS yg Nik Najis akan cancel nama mereka dari Syurga dan masukkan ke neraka. ishh ishh ishhh bahalulnya lembu2 PAS. Insaf lah dan sedarlah wahai orang2 Melayu PAS, yg baring di jalan bawa bendara, yg jadi tukang pukol bangsa sendiri, yg lempar botol dan batu kat orang2 bangsa sendiri, kamu semua selama ini telah dipesongkan oleh Nik Najis yg bertopengkan Syaitan. Beliau lebih sayangkan orang DAPig dan Aljuburi Yahudi lebih dari orang2 Melayu sebangsa, seagama mahupun yg separti. Ishh ishh ishhh bahalulnya orang2 PAS. Semoga anda bertaubat dan sedar dan insaf, pulanglah ke pangkal jalan, jalan yg lurus, jalan yg diredhai oleh Allah, yg berkuasa atas segalanya, Syurga, neraka, haram dan halal semua milik Allah. Isle PAS jauh berbeza dari Islam yg dibawa dan di ajar oleh Rasullullah. PAS adalah Parti ajaran songsang, Parti Ajaran Sesat. Jangan biarkan diri anda, anak2 dan isteri anda mati dalam PAS, mati dalam kejahilan dan mati dalam kejahilan, Nauzibillah !!!!

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)