Greetings

Friday, October 23, 2009

MYSTERY: Aksi Dr Porno dibayar USD120,000 sejam


PAKAR Patologi dari Thailand, Dr. Porntip Rojanasunan diberi bayaran sebanyak USD120,000 bagi setiap satu jam sejak berada di Malaysia oleh Kerajaan Negeri Selangor. Dr. Porntip ditugaskan untuk menimbulkan keraguan terhadap memeriksa dan bedah siasat yang dilakukan oleh pakar dari Malaysia, iaitu Dr. Khairul Azman dan Prashant.

Kerajaan Selangor telah menghantar wakil untuk berjumpa dengan Dr. Porntip dan berjanji akan menyelesaikan kes ini dalam masa sehari sedangkan perkara sebaliknya yang berlaku.

Adakah perbelanjaan tambahan akan dikenakan sekiranya Dr. Porntip tinggal lebih lama di Malaysia?

Bayangkan berapa jam sehari Dr. Porntip 'disewa' oleh Kerajaan Selangor selain menyediakan hotel yang disewa khas bernilai RM800.00 semalam, diberi elaun perbelanjaan untuk makanan, 'claim elaun' kerana bertugas di luar negara sebanyak USD 20,000 sehari, tiket kapal terbang dan turut menyediakan pakaian.

Baca seterusnya di UMB sini.

5 comments:

  • Anonymous says:
    October 23, 2009 at 7:39:00 PM GMT+8

    sikit jer tu.baik jadi org tengah beli kapal selam lagi untung ratus2 juta.

  • Anonymous says:
    October 23, 2009 at 8:05:00 PM GMT+8

    aku kalu baya 50sen pun aku tak selera tgk dr.porno ni. kalu altantuya tu kira oraitt lee...hehe

    sbb tu anwar jeless kutt.

  • tulangbesi says:
    October 23, 2009 at 8:12:00 PM GMT+8

    Kalau duit yg digunakan untuk dr porn tu dari khazanah selangor, aku sebagai anak selangor tidak akan halalkan sesen pun penyelewengan yg dibuat ini. Minta SPRM siasat perkara ini jika ia merupakan satu penyelewengan.

  • Anonymous says:
    October 23, 2009 at 11:54:00 PM GMT+8

    orang dah terdesak bro. Semua boleh pakai...Dr yg rosak akhlak pun mereka pakai asal sokong mereka.


    ice.

  • Anonymous says:
    October 24, 2009 at 9:35:00 AM GMT+8

    salam,

    kerjaan selangor harus jawab dari mana peruntukan yang mereka guna untuk bayar dr porn ini.saya tak akan halalkan satu sen pun jika duit itu adalah duit rakyat. kalau duit anwar, lantaklah. anuwar kan banyak duit.-noor

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)