Greetings

Thursday, July 30, 2009

UNSPIN: Boon Hwa and Wye Wing life in danger now!

The Police must arrest Tan Boon Hwa and Lee Wye Wing for their own safety. Boon Hwa and Wye Wing now major suspect in the death of Teoh Beng Hock - they are murder suspect.

After murdering Teoh Beng Hock on 16th July 2009, Lee Wye Wing who is a technical advisor of WSK Services, a crony company of Ronni Liu which is involved in corruption of Selangor ADUN money, ran away to China also on 16th July. So the Police cannot contact him until he came back from China.

Police have found DNA from two men on Teoh Beng Hock's belt and jacket. Maybe this is the DNA of the forensic and ambulance worker when they carry Teoh's body from the roof to the ambulance. But Forensic and ambulance worker always wear gloves - so maybe the DNA is not from them.

Now the Court evidences that other than Tan Boon Hwa the other person there was Lee Wye Wing. Both Lee Wye Wing and Tan Boon Hwa have refused to give their DNA sample to Police. Why they are not cooperating with POlice when the Pakatan want the Police to speed up the Inquest?

Tan Boon Hwa and Lee Wye Wing are now murder suspect No. 1. This also means that Ronni Liu and his Chinese underworld kongsi gelap will want to see Tan Boon Hwa and Lee Wye Wing dead. Because if Tan and Lee are found guilty of murder, it will mean the end of DAP.

The stake is very high because Lim Kit Siang must resign, Theresa Kok must resign, Lim Guan Eng must resign, Ronni Liu go to jail, DAP must deregistered from Registrar of Society. DAP cannot allow for this to happen - so they will send Chinese underworld to kill Tan Boon Hwa and Lee Wye Wing.

Police must arrest both Tan Boon Hwa and Lee Wye Wing for their safety so that Rooni Liu does not kill them.

20 comments:

  • akupedulikhape says:
    July 30, 2009 at 6:17:00 PM GMT+8

    tembelang sudah pecah..haha

  • donplaypuks® says:
    July 30, 2009 at 6:45:00 PM GMT+8

    Macam mana bro?

    2 orang itu dah setuju bagi bahan darah untuk kajian DNA. Tak kan dia setuju kalau bersalah membunuh TBH?


    dpp

  • Anonymous says:
    July 30, 2009 at 6:55:00 PM GMT+8

    Apa betul sekok tu dah hilang balik ke China? Ini ler kerja mereka..

    Lari sembunyi kat Aussie, katanya siRPK tu.. kat sana siapa nak kenal, muka ala MatSalleh, bini muka Ahso!

    Aney Bukit Selambau dan itu private Investigator, lari kat India, paras wajah, budaya, bahasa dan cara hidup tak ada dengan kerabat kat sana..

    kat Cina... blend diri dengan keturunan Asal Usul mereka..

    Duk kat Malaysia sekadar kerja nak longsap wang saja..

    Holmes

  • Anonymous says:
    July 30, 2009 at 6:56:00 PM GMT+8

    donplaypuk

    tak payah nak berlakun filem tamil pura2 kesian.

    let them be checked and we will know.

    doesn't mean they finally relent it is not them. they only agreed under pressure.

    if they don't agree, coroner's court order will force them. dat is why lim kit siang wants a rci and not a public inquest.

    kalau dia tak kasi, nama dap buruk.

    aiyeah ... u oso dah ikut macam ronnie liu bunyi suara kesian di malaysiakini dan lks dalam blog peribadi.

  • Anonymous says:
    July 30, 2009 at 7:00:00 PM GMT+8

    Actually if the two suspects are found guilty(1000 lawyers will defend them),All DAP MPs and ADUNs should not resign since if resign dey go to perth, and Malaysia cannot put them on radar.
    If they ar around , then they can stand fr election and the truth will eat them in the election campaign.
    All lawyers will be busy during the trials ,more worms will come out.
    If they resign the t4tbh blog will die off, and no justice for the baby.
    Mah Ngah Tong

  • Aiyyaa Nostladamus Kaa says:
    July 30, 2009 at 8:18:00 PM GMT+8

    heyyaaa donplaypuks, lu atak sini kaaa?

    tan sama lee mintak polis kasi ploteksyen? hey tan lee lu olang ciakap polis tatak guna punya, tatak babut, tatak butut, bengkok, bolo. tapi gwa fikit arrr lu atak baik sana lulok sana lalam lokap.

    mana timpat lu mau lali sikalang taikor cali lu?

    abit lah lu. abit laa dap. abit laa donplaypuks. lu tukat niama donkeypuks. itu maciam fengshui manyak babut.

  • donplaypuks® says:
    July 30, 2009 at 8:26:00 PM GMT+8

    Anon 6.56

    Janganlah wayang kulit dan mengembek seperti biri2.

    Nampak tak berita NTV 7 pukul 8 petang tadi?

    Polis telah telefon Gobind pada petang 28/07/09 untuk BH dan WW memberi sample darah bagi kajian DNA.

    Tetapi BH telah juga di saman sebagai saksi bagi Inquest pada 29.07/09. WW masih diluar negeri(China).

    Siapa spin berita ini sampai orang speculasi BH dab WW enggan bekerjasama dengan Polis, coroner dan Inquest? Kita tahu la!!

    Get your facts right please!

    dpp
    We are all of 1 Race, the Human Race. That is all that really matters.

  • Anonymous says:
    July 30, 2009 at 8:37:00 PM GMT+8

    donplaypuk

    cuba jangan nak spin dan slogan.

    kita satu bangsa malaysia. bangsa bermakna dua dalam bahasa melayu ... 1. kaum 2. negara.

    bangsa malaysia tu negara malaysia, kaum kita lain2.

    saya tak benci orang india. saya hormat orang cina.

    saya benci bila mereka benci dan tak hormat orang melayu.

    skrg kamu org suka hina org melayu. pas dan pkr bodoh sanggup melayu dihina kerana undi kamu. kamu anggap mereka melayu tapi mereka dah tak sayangkan kaum sendiri.

  • Anonymous says:
    July 30, 2009 at 8:52:00 PM GMT+8

    and so the dream of a malaysian malaysia will just remain a dream

    kesian ala hai

    and chin peng will never ever get his superhero status forever

    tongsan mari

  • Anonymous says:
    July 30, 2009 at 8:56:00 PM GMT+8

    It is apparent that LKS is narrow minded and stupid to be a "leader". He should not defend Ronnie Liu in the corruption that he might have committed. Should he not defending Ronnie, he may save the DAP. Now not only Ronnie, LKS, LGE, The Kajang Councilor at stake, but DAP otself at stake to be banned as society (for promoting gangsterism, laundry money, fraud, corruption - should proven guilty).

    LKS's bird brain doesn't fit him to be a leader of this nation. He seems to be a party of that crime and should be dragged into trial.

  • donplaypuks® says:
    July 30, 2009 at 9:15:00 PM GMT+8

    Anon 8.37

    "Skrg kamu org suka hina org Melayu."

    Saya tolak pendapatan kamu iaitu saya hina orang Melayu. Saya tak hina orang Melayu di mana mana.

    Mengkritik Kerajaan, MACC, PDRM dsb atau ahli politik tidak sama dengan kritik orang Melayu.

    Bila Zaid dan DSAI mengkritik MCA dan MIC, ia tidak bolih di anggap sebagai menghina orang Cina atau India kan?

    Saya juga hormat orang India, Cina dan Melayu di Malaysia dan konsep Satu Malaysia. Kalau Pakatan bodoh, kita akan dapat bukti nya di GE 2013.

    Don't be misled about me from other Anons like donplaypundekfoe who have a racist agenda.

    dpp
    We are all of 1 Race, the Human race. That is all that really matters.

  • Anonymous says:
    July 30, 2009 at 9:33:00 PM GMT+8

    hai

    lagi lagi si dpp ni

    ceramah macam orang paling bijak didunia

    konon nak mengajar orang ramai

    dah makin jelak, sama aje cita

    uueekkk (muntah)

    p.s. Bahasa Malaysia pun tak lulus
    'pendapatan' means income

  • nuar bekas banduan says:
    July 30, 2009 at 10:12:00 PM GMT+8

    Melayu Yang menyokong dap memang baghal alkeldai.pg campur dgn dia orang baru tahu perangai dan kelakuan dia orang dan macamana mereka hina orang melayu bila bercakap sesama mereka,jangan sondol menyokong tak tentu arah.Sudah tertanam dalam otak mereka sejak dari kecil supaya anti melayu.memang didepan melayu mereka akan tunjuk baik terutama melayu pas yang baru nak geng dgn dap umpama makan kacang jer muahahahahahaaa.

  • pendekar gila says:
    July 30, 2009 at 10:32:00 PM GMT+8

    banyak betul babi yg cuba jadi pendekar gila.

    aku sokong

    "LKS's bird brain doesn't fit him to be a leader of this nation. He seems to be a party of that crime and should be dragged into trial."

    kepala2 PR memang otak kecik. fengsui mentaliti rendah, terdesak & pemberontak.

    apa agenda ekonomi?selagor penag bankrup, duit zakat pun sapu..

    kerajaan mau bisnes dgn rakyat.

    umpama orang miskin yg tak tau bisnes & asyik berjimat,

    lagi baik hidup bawah tauke yg suka joli.

  • Anonymous says:
    July 30, 2009 at 10:32:00 PM GMT+8

    Will Wye Wing come back?
    Did Hilmi come back.
    Did that P.I. come?
    Will Michael Jackson come back?

  • Donplaypunde' says:
    July 30, 2009 at 11:33:00 PM GMT+8

    dei donplaypunde! lu bodoh ka, itu pukima mmg ada salah juggak, kalu tara salah apsla dia manyak takut????

    li gila la punde, kirke pundey la lu....

  • teresa a.k.a shit stirrer says:
    July 31, 2009 at 12:15:00 AM GMT+8

    azmin & yb wangsa maju kacau taik..

    kongsi PKR Vs kongdi DAP = kacau

  • Tong Tai Eik says:
    July 31, 2009 at 12:50:00 AM GMT+8

    Funny, but where's Karpal Singh, defender of criminals?

    We know Anwar is trying to do a side show by calling for riots in the city to deflect and seek attention. That's his speciality anyway.

    Nik Aziz is also very quiet. Part of the crony??

  • Anonymous says:
    July 31, 2009 at 7:25:00 AM GMT+8

    donplaypuks,
    Aiyoyo apamacam sudah jadi ini macam acai?

    Itu LKS sama anak kokok macam ayam jantan baru bertelur, CAT CAT CAT CAT..

    nah.. orang bawah ketiak mereka kau kau keleja itu CAT?

    Apa ini? Baru satu tahun, sikit wang punya hat, satu nyawa sudah atak melayang!! Phew!! GANAS!!!

    Wow, itu Teresa punya TAIK memang kalo you ghamaih ghamaih ata betot2 keluaq mayak cacing kerawit lor..

    Apamacam donplaypuks? Kata dulang paku serpih...

    WIRA

  • Anonymous says:
    July 31, 2009 at 11:25:00 AM GMT+8

    melayu yang belot kpd melayu semuanya pengkhianat - tidak kira apa parti. Tidak kira juga orang yang tidak berparti.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)