Visitors

Saturday, June 27, 2009

UNSPIN: Sejarah silam Anu-war: Mangsa dan Taib Azamuddin


Dato Taib Azamuddin kini adalah Wakil Rakyat PAS. Semasa rakaman itu, dia tidak menyedar perbualan dirakam.

8 comments:

  • CHAIRMAN KAGA says:
    June 28, 2009 at 2:14:00 AM GMT+8

    lagi nak belasah Dato Seri Anwar, pemimpin Melayu yang paling terkemuka di dunia.

    Aku tanya, kalau Anwar tu sebegitu dashyat perangainya kenapa sewaktu kes Anwar dibicarakan, hakim keling augsutine paul dengan lantang menepis segala bukti sebagai tak relevan? Pendakwa pun ubah tarikh sewenang hati?

    Siapa siapa boleh berjumpa dan bersumpahlah. Lagipun kalau dirimu sanggup diliwat oleh orang tua, aku rasa orang macam ni kalau nak menafikan ibubapa dia buat dengan selamba.

    Hakikatnya, kerana Dato Seri Anwar seorang pemimpin yang sebegitu bersih, Mahadey terpaksa mengungkit cerita fitnah untuk memburukannya. Aku dah rasa golongan kao ni dah terlalu taksub dengan fitnah, maka aku takde nak cuba mengubah pemirikanmu. Tetapi kao fikir, Anwar tu pemimpin Ameno yang paling bersih tetapi dianiyaya oleh mahadey kerana mahadey nak kao tim business anaknya dengan petronas. Lebahtu anak mahadey membeli saham dalam syarikat arak. tu fakta, ni semua kira fitnah aje.
    kalau betul anwar tu gay gila, mana pita rakamannya? Chua Soi Lek ada DVD, mana DVD anwar. Takkan Mahadey tak boleh guna SBnya untuk memerangkap Anwar.

  • Anonymous says:
    June 28, 2009 at 4:05:00 AM GMT+8

    Chairman Kaga, Konon pura2 PAS tapi dibiayai KJ mempertahankan Anwar?

    Jawapan mengalih pandang nampak? Ceritalah pasal Taib Azamuddin. Adakah Taib sedar dirinya dirakamkan? Tanyalah dia.

    Adakah DVD atau Video saja yang dipanggil sebagai bukti? Nampaknya Chairman Kaga budak opis boy tak memahami undang2.

    Anwar begitu bersih? Dialah raja politik wang besar2an malaysia. Dia tabur wang untuk dua tahun untuk kalahkan Ghaffar.

    Hehehe ... sungguh tak releven.

  • Parpu Kari says:
    June 28, 2009 at 5:27:00 AM GMT+8

    KAGA, KAU NI MEMANG SAH LEBIH BODOH DARI BABI, TANYA SOALAN TAK RELEVAN, BUAT MALU ANAK OMAK JE, KESIAN ANAK OMAK TAK DAPAT CARI BLOGGER YANG BIJAK SIKIT, TAKDE BUDGET KE?

    NO MONEY NO FRIEND KAN? MUAHAHAHAHAHHA

  • CHAIRMAN KAGA says:
    June 28, 2009 at 1:36:00 PM GMT+8

    Hentam menantu. jangan tak hentam, tu aku sokong. aku gembira tengok geng kao ni berpecah belah. tetapi persoalan masih ditidak dijawab. kenapa sewaktu kes anwar dibicarakan kita lihat mana bukti? mana dvd?
    semuanya tak revelan
    MUAHHAHAHAH

  • HeroTamil says:
    June 28, 2009 at 10:55:00 PM GMT+8

    hehehehehehe...seronok aku tengok kaga cuba mempertahankan si Anuwar yang kunun paling bersih...

    dia nie kalau mula kenal politik anuwar mungkin dari tahun 1998 jer..

    belajar dari you tube...nasib lah nko Kaga.

  • CHAIRMAN KAGA says:
    June 28, 2009 at 11:45:00 PM GMT+8

    Brader Anuar is the best! Satu gerombolan dia boleh gegarkan hingga Bapa 1 Malaysia begitu takut dengannya

  • HeroTamil says:
    June 29, 2009 at 4:13:00 PM GMT+8

    Muahahahahaha.....
    Betui ke KAGA...ANuwar d best ka??1998 pun aku dengar camtu jugak!!

    Perhimpunan bersih... penganut dan pengikut dia berarak kena sembur...dia mai kejap jer, depan Istana.

    sepatutnya 16 Sept ...ANuwar patut buat 30 Februari.... so tak perlu ubah ubah tarikh dan bagi memacam alasan lagi!!

    Anuwar duk bising ada alibi kuat dia ada kat tempat lain malam tu..
    So apa nak risau... REDAH je lah!!
    Keluarkan jer bukti!!

    Mahkamah tak berani, bersumpah pulak..Takut!!

    Kesian lah pemuja DEwa Liwat terpaksa buat macam macam alasan.

    Lawak...lawak..lawak!!

  • abdul says:
    October 10, 2009 at 5:24:00 PM GMT+8

    Wow hebat CHAIRMAN KAGA mempertahankan DSAI, pemimpin yang kononnya paling "bersih" dalam dunia.

    Pergi jumpa dengan Dato Nalla, mantan kawan rapat Anwar dan mantan tennis partnernya.Minta pada dia salinan DVD yang kamu nak tengok sangat tu yang diambilnya di Trivoli Villa. Pengarah filem DVD itu ialah Dato Nalla sendiri.

    Mudah cerita suruh Anwar saman Dato Nalla. Maka semuanya akan keluar di mahkamah nanti. Itupun kalau Anwar berani.

    Untuk lebih mudah lagi, minta Anwar jangan tangguh lagi perbicaraan liwatnya dengan Saiful. Semua kemusykilan dan keraguan Chairman Kaga akan terjawab nanti InsyaAllah. Duduklah dimahkamah dari mula sampai akhir untuk mengikuti perbicaraan itu.

    Tentulah Anwar yakin menang sebab dia dibela oleh 12 orang peguam yang terhandal di negara ini. Diharap perbicaraan akan dapat bermula secepat mungkin sebagaimana yang diharap dan ditunggu-tunggu oleh Saiful.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)