Greetings

Monday, June 29, 2009

UNSPIN: Liwat paksa boleh berlaku tanpa kekasaran

Oleh Abang Bulanja

Filem Disclosure menunjukkan paksaan seksual tidak memerlukan kekasaran tetapi cara psikologi atau penggunaan kuasa

Ada pihak mempersoalkan di mana logik untuk lelaki berusia 61 tahun untuk mengguna kekasaran untuk meliwat pemuda berusia 23 tahun? Pastilah anak muda itu mengguna kekuatan untuk menendang dan melarikan diri. Kesian kecetekan pengetahuannya dalam kes-kes jenayah seksual.

Kes jenayah seksual boleh berlaku dalam keadaan menyerah tanpa kerelaan atas faktor-faktor psikologi. Ia termasuk rasa kepada pengaruh pemangsa, terlalu hormat kepada pemangsa sehingga tidak dapat menolak kehendak seks pemangsa, dan lain-lain cara yang banyak dibincangkan dalam makalah-makalah kajian saintifik criminology.

Undang-undang yang dipanggil sodomy law wujud di negara-negara barat dan sering berlaku dalam bentuk non-consensual. Kemungkinan yang berlaku antara Anwar dan Saiful adalah non consensual sodomy . Kami ulang balik, ia mungkin berlaku. Kes-kes liwat paksa banyak berlaku di kalangan paderi dan anak-anak muda di barat yang pernah menjadi skandal beberapa tahun lalu.

Senario yang mungkin berlaku adalah setelah dipaksa secara psikologi, Saiful menurut saja kehendak Anwar. KY Jelly dan dildo digunakan dan cara sodomi itu selamat tidak membawa kesakitan kepada mangsa. Kemungkinan besar tiada kesan kekerasan fizikal dapat ditemui.

Cabaran kepada pendakwa adalah untuk membuktikan. Jika tidak, ia bermakna ia adalah perhubungan seks sama jenis yang berupa suka sama suka. Bertambah lagi, ada laporan mengatakan ini bukan kali pertama Saiful telah diliwat.

9 comments:

  • CHAIRMAN KAGA says:
    June 29, 2009 at 4:11:00 PM GMT+8

    kah kah kah kah,
    ya memang tepat.
    ubahlah pintu gol. buat lebar lebar. buat selebar tembok besar chinaq. pasti anwar akan terperangkap. dan pencacai ameno akan berGUMBIRA.

    dulu kawan kao ni memperlecehkan analogi CSI. ni kao bawak pulak filem disklosure. suatu berkaitan tentang kaedah saintifik untuk mengenali bukti yang sengaja diletakkan , suatu lagi berkenaaan psy war. biarlah pembaca sendiri menilai mana yang lebih sesuai digunakan dalam konteks kes jenayah ni

  • The Unspinners says:
    June 29, 2009 at 4:21:00 PM GMT+8

    Ramai orang enggan percaya Anwar paksa liwat si Saiful kerana kononnya dia sudah tua dan dia sakit pinggang.

    Penenerangan ini menunjukkan bahawa pelbagai kemungkinan boleh berlaku.

    Chairman Kaga

    Disclosure bukan cerita CSI tetapi mengenai bagaimana seorang perempuan boleh melakukan sexual harassment ke atas seorang lelaki dengan menyalahguna kuasa dan permaian kata2pengaruh.

    Inikan pula seorang lelaki berkuasa, berpengaruh dan berkebolehan memutarbelit ke atas anak muda yang mentah.

  • CHAIRMAN KAGA says:
    June 29, 2009 at 6:06:00 PM GMT+8

    Tetuan Unspinners
    a-ha, tetapi apa yang sayfool lafazkan sewaktu dia bersumpah laknat tu/ dia bersumpah dato seri anwar ibrahim memasukkan zakarnya kedalam dubur sayfool. aku rasa kao dah tak percaya pada sumpah sayfool kerana sekarang tuan kata dia main dildo lah, dia main ky jelly lah dan sebagainya.
    kerana tu jangan main sumpah sumpah. tak baik boss

  • Muhd Aizuddin says:
    June 29, 2009 at 6:33:00 PM GMT+8

    Good insight.

    It's good to read a logical and practical explanation to this matter in your blog.

    Good job. Keep up.

  • Parpu Kari says:
    June 29, 2009 at 6:36:00 PM GMT+8

    KAGA KAU MEMANG BODOH NAK MAMPOS LA, AKU GELI TENGOK PENYOKONG AL JUBURI AKA ANAK OMAK MACAM KAU NI HA...DANGKAL DAN DUNGU...MUAHAHAHAHA

    CONFIRM BABI LAGI CERDIK DARI KAU!

    GOOD JOB UNSPINNERS! WELL DONE!

  • Anonymous says:
    June 29, 2009 at 6:55:00 PM GMT+8

    Chairman Agak2

    Kau jangan habiskan modal kau. Sini latihan bertubi2.

    Jgn nak divert. Jawab saja satu persatu saja.

  • CHAIRMAN KAGA says:
    June 29, 2009 at 9:47:00 PM GMT+8

    parpu, tempat ni ada adab. kalau tuan unspinners nak jawab dia tak akan jawab macam stail hang. kalau dia tersilap tentang dildo dan ky jelly tu bukan pekara biasa. kita dah serik dengar segala fitnah ameno untuk dua puluh dua tahun, satu dua kesilapan macam ni kita boleh maafkan.

    soalan aku kao belum jawab lagi.
    aku tak lagi pi blog hang, apasal kao nak kacau aku disini. kao bangsa sri lanka dengan bangla elok kao mencacai di blog haram jadah engkao, ok. disitu kao boleh senang senang nak tapis komen orang.

  • Parpu Kari says:
    June 30, 2009 at 1:42:00 AM GMT+8

    KAU TU TAKDE BANGSA DAH, DAH JADI BABI, SO APA NAK CAKAP, AKU SIMPATI KAT KAU LA PENJILAT ANAK OMAK OI!

    MUAHAHAHAHAHAHAHA, HIDUP THE UNSPINNERS! SUDAH MAKIN TAK KERUAN PEMBANGKANG HARAM NI!

    THE UNSPINNERS, KAGA NI MANA NAK TAU CITE ORG PUTIH, KEJE DIA ISAPA ANAK OMAK JE SIANG MALAM! MUAHAHAHAHAHA

  • The Unspinners says:
    June 30, 2009 at 9:07:00 AM GMT+8

    Chairman Kaga

    Rasanya tuan faham bahawa menyebut dildo, KY Jelly dan filem Disclosure hanya untuk menunjukkan liwat paksa boleh berlaku tanpa kekasaran.

    Kita tunggu saja mahkamah mula. Nampaknya tertangguh dengan sandiwara Anwar nak berpolitik. Melambat2kan proses mahkamah saja.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)