Greetings

Tuesday, June 23, 2009

UNSPIN: KY Jelly boleh hilangkan bukti kesan liwat tetapi ...

Oleh Teruna Kelana

Malam Isnin Anwar berada di Manek Urai untuk kempen bagi persediaan pilihanraya kecil di situ. Dalam ceramah, dia dok cerita kat orang kampung pasal tuduhan liwat terhadapnya.

Dia beritahu orang ramai Saiful telah diperiksa pada pukul 3 petang di Pusrawai dan tidak ada kesan tembus dan luka. Kemudian dibawa terus ke Hospital Kuala Lumpur, diperiksa pula oleh tiga pakar dan keputusan yang sama. Ini juga alasan yang dia dok guna untuk memohon pada mahkamah agar pertuduhan digugurkan.

Cuba kita pikiaq skit. Kalau Anwar guna KY Jelly, kemungkinan perbuatan liwat itu tidak meninggalkan kesan fizikal. Pasal kita bukan buat dan guna benda-benda macam ini, kita carilah maklumat.

Menurut Wikipedia, KY Jelly adalah alat pelicin peribadi bagi kegunaan antara lain, seks anal atau liwat. Articlesbase sini pula beritahu kaedah penggunaan yang betul boleh mengelakkan berlaku luka dan koyak pada kulit.

Anwar ni kata dia sendiri prihatin terhadap rakyat. Katalah dia guna KY Jelly supaya pasangannya tidak cedera. Pastilah tidak ada kesan. Tetapi adakah bermakna perbuatan liwat tidak berlaku?

Sedaq tak hangpa Anwar tidak sebut langsung laporan perubatan tidak terjumpa kesan air mani? Mungkinkah ada terjumpa kesan air mani dari punggung Saiful tapi Anwar malu nak khabaq kat kita? Kalau ada, ia bermakna perbuatan liwat berlaku. Cuma siapa empunya air mani itu?

Anwar enggan beri sample DNA terbaru semasa pemeriksaan doktor. Alasan dia takut dianiaya dan fitnah. Jangan lupa polis masih ada rekod DNA Anwar dari perbicaraan dulu. Mungkinkah DNA dari air mani yang diperolehi dari punggung Saiful sama dengan rekod DNA dalam simpanan polis?

Betoi betoi ... kita tau rekod DNA yang ada pada polis tak boleh guna untuk mahkamah. Walaupun tak boleh guna, persamaan DNA cukup untuk meyakinkan polis bahawa mereka tak salah tuduh. Mereka kena berjaga pasai nanti orang tuduh polis nak kenakan Anwar.

Bila dah yakin, tidak mustahil untuk polis perolehi bukti-bukti lain. Itu pasai mahkamah yakin dengan affidavit dari pendakwa untuk kes dibicara. Kalaulah ini semua teka-teka dan tak betul, takpe. Anwar boleh pi ke mahkamah dan hujah. Dah yakin menang, tak payahlah nak lari dan main wayang untuk tangguh-tangguh.

Orang kampung Manek Urai bolehlah hang auta, Anwar. Itu pun belum tentu mereka nak caya buta-buta.

18 comments:

  • Jeffry says:
    June 24, 2009 at 11:20:00 AM GMT+8

    SLM PERJUANGAN BRO!..PERGHHH GEREK SEHH BLOG LU NI BRO!..CAYA2!! KEHKEHKEH..INI MCM 'ANU'WAR LEH BERAK SEMBELIT 7 HARI 7 MLM BILA DIA BACA ARTIKEL LU NI BRO! HUHUHU..KIPIDAP BRO!!..YEHAAAAAA!!!!

  • paloi bin mulau says:
    June 24, 2009 at 12:08:00 PM GMT+8

    heheheh sepol sakap dia dipaksa. kalau suka sama suka memang ada ky kot muahahahaha

  • The Unspinners says:
    June 24, 2009 at 1:01:00 PM GMT+8

    Hoi Paloi

    Kalau punai boleh di paloi masuk anus, tak akan susah nak paloi jelly dalam anus????

    Spin jangan tak spin. spin spin spin ...

  • pi raaah says:
    June 24, 2009 at 5:51:00 PM GMT+8

    Hang ni betui-betui fitnah bodo. Awat tak kata pakai air liok pun boleh! Bodoh piang! Woi nak fitnah pun pakai akai laa...

  • Teruna Kelana says:
    June 24, 2009 at 9:48:00 PM GMT+8

    Pi Raaah

    Betoi ... setuju. Air lioq boleh buat pelicin. Air lioq anwar ...

    Dia kuat menyalak. Jadi air lioq dia pekat macam air lioq anjing.

    Dia pun kaki belit macam ular. Badan ular ada pelicin. Punai anwar sentaisa ada pelicin.

    Hahaha ...Pakai skit otak la. Jgn taksub sgt.

    Hanya nak tunjuk Anwar punya auta. Ada benda dia cuba selindung.

  • HeroTamil says:
    June 25, 2009 at 2:31:00 AM GMT+8

    Saudara pirah...

    QUESTION...
    kejadian meliwat berlaku atau tidak??

    Hehehehe...ANUwar sendiri yang menimbulkan persoalan..
    "Siapa ROGOL Siapa"

    Erk...ANUwar di ROGOL??
    hmmmm.... sesuatu yang patut di beri perhatian nie..
    Muahahahahaha...

  • Langsi says:
    June 25, 2009 at 2:55:00 AM GMT+8

    Dah expert bebeno la tu pakai KY Jelly.... ape kate ko pakai KY tu dan tutuh kat pungkuk si Jeffry MatBangla tu!

  • Anonymous says:
    June 25, 2009 at 1:51:00 PM GMT+8

    Masa Anwar sapu KY kat lubang bontot saipool, saipul mengangkang kan jubor 135 darjah dengan relanya mcm anjing kena tutoh...muahahahahahaaha....yes...spin..jangan tak spin....

  • Anonymous says:
    June 25, 2009 at 1:54:00 PM GMT+8

    dei hero tamil..

    hang suruh bapak/mak hang hang sapu KY kat juboq hang dulu... then Jeffry boleh try 'gerek' jubor kau ok ke tak....

    muahahahahahaha

  • HeroTamil says:
    June 25, 2009 at 2:00:00 PM GMT+8

    Anon June 25, 1.54pm.

    Wah...nko marah sangat apasal nie??

    Persoalan "SIAPA ROGOL SIAPA??"
    di bawa oleh ANUwar sendiri.

    Akai ada tak boleh guna ka??

    Muahahahahahahahaha...

  • Panglima Perang Cyber says:
    June 26, 2009 at 12:30:00 AM GMT+8

    salam...pertama kali sampai blog saudara

    walau bagaimanapun saya suka tulisan menarik di sini..

  • peminat coke says:
    June 26, 2009 at 2:16:00 AM GMT+8

    Satu lagi sebab amat ternyata mengapa takde kesan ialah kerana batangnya tu terlalu kechik dan slim - macam lidi masuk botol coca cola - mana adalah kesan......kekekeke....sekarang I tau measurement dia

  • atanMAEDEC says:
    June 28, 2009 at 8:46:00 PM GMT+8

    KATALAH APAPUN BUKTILAH APAPUN..ANUARALJUBURI TETAP TIDAK BERSALAH..HATI MEREKA TELAH BUTA DGN KEBENARAN,JIWA MEREKA TELAH LENYAP DEK KETAKSUBAN..APATAH LAGI BAGI MEREKA,ITU HAK PERIBADI DAN KEINGINAN ANUAR..JANJI DIA TAK LIWAT DEPA ATAU ADIK BERADIK DEPA..TAH2 RAMAI ORG PKR DOK TUNGGU ANUAR MINTA AJE..MAKLUMLAH,NAK CUBA KEENAKAN KY JELY

  • Jejakasuci says:
    July 3, 2009 at 4:20:00 PM GMT+8

    Salam

    Semasa kempen Permatang Pauh tempoh hari saya terserempak dengan Anwar berkempen dalam sebuah masjid dan dia bagi sedikit ucapan dalam masjid tu selepas sembahyang. Tiba-tiba saja ketika nak bagi ucapan dia tak boleh bangun seakan-akan sakit pinggang yang teruk dan terpaksa dipapah untuk bangun.Kemudian dia bercerita tentang diri dia yang dah mencecah 60 lebih tahun mana nak larat lagi dengan orang muda. Dan kalau tak percaya tanyalah Wan Azizah tentang kemampuan dia.

    Saya tengok macam betoi tau dia sakit. Orang sakit pinggang mana boleh lakukan seks apatah lagi liwat.Seorang Pak Cik yang turut sama mendengar ucapan nya mengeluh 'tak patut betoi depa buat kat Anuat macam tu'

  • Anonymous says:
    July 5, 2009 at 3:23:00 PM GMT+8

    macam syok sendiri je blog ni? post, pastu komen sendiri. ekekeke

  • Jejakasuci says:
    July 5, 2009 at 9:11:00 PM GMT+8

    Salam

    Selepas sembahyang sedikit ucapan dan bersalam dengan jemaah Datuk Seri Anuar bertolak untuk berceramah ditempat lain. Saya yang bermotorsikal mengikuti dari belakang rombongan beliau dan bila sampai dekat tempat ceramah letaknya berdekatan sebuah Hotel ramai orang sedang menanti saya anggarkan lebihkurang 1000-1500 orang.Keluar dari kereta saya tak nampak dia kerana saya cari tempat nak tongkat motor. Tapi ketika berjalan ke pentas dengan tegapnya dia berjalan . Tak payah papah lagi, sambil mengangkat tangan melambai-lambai.

    Saya jadi hairan. Siapa yang berbohong sekarang. Mereka yang tak suka Datuk Seri Anuar ka, atau orang suka buat cerita. Saya jadi bingung.

  • Myfuad says:
    July 22, 2009 at 8:41:00 PM GMT+8

    korang nak menambah dose ker aper...kenapa tak carik bukti yang kukoh dulu sebelum menuduh..ini idak pedakwa (anjing umno) mintak tanguh...sebab nak pikio bukti apa nak buat pulak...

  • Anonymous says:
    March 27, 2010 at 2:25:00 AM GMT+8

    nak peduli hal orang, pastu tulis blog nak heboh hal org..
    kita sembahyang cukup ke?
    hal kita sendiri mcm mana??
    anak bini sendiri terjaga ka?
    kes liwat ni pon xde bukti ag..
    kalau ikut sedap mulut ckp senang jer. sesiapa pon boleh fitnah.
    mcm ni la dunia. tak fikir akhirat.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)